O gadżetach reklamowych: Naklejki i inne

Dodane: 19-06-2017 05:13
O gadżetach reklamowych: Naklejki i inne naklejki żywiczne

Farby w ww

Farby w ww. kolorach nie są określone jednoznacznie, toteż odcienie ich kolorów różnią się u różnych producentów, szczególnie w różnych regionach świata.

Barwy wynikowe w metodzie CMYK otrzymuje się poprzez łączenie barw podstawowych w proporcjach (dla każdej z nich) od 0% do 100%. Farby CMYK to substancje barwiące przepuszczające (lub rozpraszające) światło, czyli barwniki, tak więc łączy się je nie metodą mieszania tylko nakładania warstwami i dlatego barwa wynikowa może mieć od 0% do 400% koloru (czyli kolorów składowych). Na kolory budowane według CMYK należy patrzeć jak na warstwy kolorowej, przepuszczającej światło folii.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK


Reklama przez druk?

Reklama taka jaka jest obecnie dzisiaj nie istniałaby i nie mogłaby istnieć bez druku. To właśnie za pomocą materiałów drukowanych większość firm reklamuje swoją obecność na rynku wśród swoich przyszłych lub obecnych konsumentów.

Za pomocą ulotek czy też wizytówek informuje się ludzi potencjalnie zainteresowanych usługami danej firmy. Obecnie przedsiębiorcy mają do wyboru szereg różnych reklam drukowanych do wyboru. Między innymi naklejki reklamowe, które świetnie sprawdzają się na produktach lub do oklejania samochodów firmowych.


Na zestaw tych kolorów mówi się

CMYK ? zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku wielobarwnym w poligrafii i metodach pokrewnych (atramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.). Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz. polskim to synonimy). CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni barw w pracy z grafiką komputerową.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK