Może czas zainwestować w druk reklam?

j tworzona poprzez skanowanie map analogowych (papierowych lub foliowych). Ze względu na stałą rozdzielczość mapy rastrowej nadaje się ona do odwzorowania małych obszarów, dla których nie występuje w stopniu istotnym zniekształ

Może czas zainwestować w druk reklam? etykiety na roli

Najczęściej tworzona poprzez skanowanie map analogowych

Mapa rastrowa ? bitmapa będąca cyfrową reprezentacją mapy wykonanej w konkretnej skali i odwzorowaniu kartograficznym. Najczęściej tworzona poprzez skanowanie map analogowych (papierowych lub foliowych).

Ze względu na stałą rozdzielczość mapy rastrowej nadaje się ona do odwzorowania małych obszarów, dla których nie występuje w stopniu istotnym zniekształcenie charakterystyczne dla wybranego odwzorowania kartograficznego.

Mapa taka może być przydatna, gdy zachodzi potrzeba wykonania komputerowego projektu (na przykład budowlanego) w sytuacji, w której nie dysponujemy mapą wektorową danego obszaru. Innym zastosowaniem mapy rastrowej jest wykorzystanie jej w amatorskich urządzeniach GPS z wyświetlaczem LCD. Wreszcie poprzez wykonanie wektoryzacji można z mapy rastrowej otrzymać mapę wektorową.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Mapa_rastrowa


Odpowiada ona jednostronnie zadrukowanemu arkuszowi papieru

Arkusz drukarski (lub arkusz druku) - fizyczna jednostka objętości druków, lub form drukowych podstawowego koloru, stosowana przez poligrafów. Odpowiada ona jednostronnie zadrukowanemu arkuszowi papieru formatu większego od B2 ale mniejszemu od B1 (co odpowiada np. ośmiu stronom końcowego wyrobu formatu A4, szesnastu stronom formatu A5 itd.). W przypadku druku dwustronnego arkusz drukarski odpowiada połowie powierzchni arkusza zadrukowanego tylko z jednej strony.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Arkusz_drukarski


Rozprowadzanie sklepowych naklejek reklamowych

Naklejki reklamowe rozdawane są w różnego rodzaju miejscach. Jednym z miejsc ich rozdawania są sklepy. Funkcje naklejek sklepowych są dość oczywiste. Służą one do reklamowania nowych produktów i sprawiania, że te produkty, które już od dłuższego czasu są sprzedawane znowu wzbudzają większe zainteresowanie wśród klientów. Dzięki temu mogą one znowu dobrze się sprzedawać, a ich sprowadzanie do sklepu staje się opłacalne. Jednocześnie można zauważyć, że wprawdzie sklepowe naklejki reklamowe rozdawane są przede wszystkim na terenie sklepów, to jednak mogą być one rozdawane również pod sklepami oraz w różnych miejscach miasta, w których spotykana jest duża ilość potencjalnych klientów. Wszystko to sprawia, że rozprowadzanie sklepowych naklejek reklamowych jest bardzo opłacalne.